عشق صورتی(روانشناسی وریلکسیشن)والپیپر های بینظیر


عشق صورتی(روانشناسی وریلکسیشن)والپیپر های بینظیر

خوشبختی وموفقیت از آن شماست آن را به خود ودیگران هدیه دهید..............


درمان شیفتگی

 

    همین که بدانید شیفتگی محصول فرایند ذهنی ناشی از محرومیت است اولین گام از پروسه درمان خود را برداشته اید. بی شک آفت عشق وصل است و به خوبی قابل پیش بینی است که اگر شما به وصال یار برسید احساس عاشقی اتان کمرنگ و حتی نابود می شود. مفهوم عشق وصال یافته این است :خیال پردازی به پایان رسید اینک باید با واقعیت ها زندگی کنی و دست از تصاویر و رویاهای ذهنی برداری!

در شیفتگی عنصر خیال یک عنصر اساسی است ، با وصال، مرگ خیال فرا می رسد و حشر و نشری واقع بینانه آغاز می شود. ما شیفتگی را از آن رو بیماری می دانیم که اختلال در شناخت ایجاد می کند و حتی خوب و بد ها و اندازه ها را به همان اندازه و میزان که وجود دارند به ما نشان نمی دهد. در شیفتگی اتفاق نظری در مورد معشوقه وجود ندارد . معشوقه از نظر شخص شیفته، بسیار زیبا و حتی آسمانی است! در صورتی که از دید دیگران هیچ جذابیتی ندارد دقیقا به همین دلیل وقتی که یک جوان شیفته دختر خانمی می شود ولی همه اعضاء خانواده و دوستان و آشنایان می گویند که این شخص مناسب تو نیست او حرف هیچ کس را گوش نمی کند، به همین دلیل، لیلی از چشم مجنون زیبا بوده ولی از چشم دیگران شاید چهره معمولی هم نداشته است!

 شیفتگی شما را دچار کری و کوری روانی می سازد و جالب اینجاست که شما آنقدر کور شده اید که حتی از کوری خودتان هم خبر ندارید!!! در شیفتگی اختلالاتی در زندگی روزمره ؛تحصیل ؛کار؛روابط اجتماعی ،خواب،رنگ و رو،حافظه، اشتها و سطح انرژی شما رخ می دهد حتی سطوح شدید تر آن موجب می شود شما دچار بیماری اضطراب یا افسردگی شوید. شما بگوئید برای بیماری پنداشتن یک موضوع این دلایل کافی نیست؟! شیفتگی در زانو های شما انرژی تزریق می کند آن هم زمانی که خاطره ای شیرین تکرار شود یا از سوی معشوق اتان مورد توجهی هر چند اندک و کوتاه قرار بگیرید. نکته جالب توجه در شیفتگی این است که شما شدیدا به او علاقه مندید اما او هیچ علاقه ای به شما ندارد که هیچ ؛ در مواردی حتی می خواهد سر به تنتان هم نباشد! (مخصوصا سر بی مغز!) یا حد اقل از سر دلسوزی گاهی از کوچه که می گذرد نگاهی به جسد شما که در کنجی افتاده است می کند و بی رحمانه می رود .بی چاره عشاق محترم! همین جا یک نسخه جادویی به شم تقدیم می کنم و آن این است که اگر می خواهید طرف مقابل را به خودتان علاقه مند کنید ،علاقه خودتان را به او کم کنید!!!

کمی نیروی اراده داشته باشید و از جا بر خیزید و تصمیم بگیرید که او را به ذهن و زندگی خود راه ندهید هر اندازه او را دور تر از خود پرتاب کنید با شتاب بیشتری به سوی شما باز خواهد گشت ! اما به هر حال برای درمان شیفتگی موارد زیر توصیه می شود:

 1- خودتان را سرزنش نکنید شما گناهکار نیستید کمی دچار بیماری شده اید بدانید احساس گناه سطح انرژی شما را پائین می آورد با سطح انرژی پائین نمی توانید خودتان را تغییر دهید حتی اگر انرژی کمی داشته باشید برای معشوقه خود جذابیتی هم نخواهید داشت فراموش نکنید فقط در یک جا هست که هیچ کس عاشق نمی شود.آن جا هم گورستان است ! آنجا هیچ مرده ای عاشقانه به بغلی خود نگاه نمی کند! آنجا هیچ کس به هم گورستانی خود زنگ نمی زند !آنجا هیچ مرده ای با بلوتوس جمله ادیبانه برای جسد قطعه بغلی خود ارسال نمی کند و آنجا نیمه شب هیچ کس به سوی قبر دیگری نمی رود و پس از نبش قبر او را در آغوش نمی گیرد!!! عشق و عاشقی ویژه انسان های زنده است خودتان را سرزنش نکنید همه چیز به خیر و خوبی سپری می شود نگران نباشید و خودتان را سرزنش نکنید.

 2-شما حتما باید اعتماد به نفستان را زیاد کنید شما اگر لبریز از انرژی باشید به گدایی انرژی نمی روید ! تا می توانید این انرژی را از موفقیت های تحصیلی ،شغلی،ورزشی و بویژه هنری بدست آورید. خود شکوفایی شما را محکم و مستقل می سازد.یادتان باشد بزرگ ترین آثار هنری را عشاق بزرگ جهان خلق کرده اند شاید هم برای معشوقه خود!

 3-

نیروی بیکران عشق را مدیریت کنید و به تعالی برسید انرژی شیفتگان زیاد است و بی حد و حصر ! از این انرژی برای موفقیت استفاده کنید .

نیروی بیکران عشق را مدیریت کنید و به تعالی برسید انرژی شیفتگان زیاد است و بی حد و حصر ! از این انرژی برای موفقیت استفاده کنید . مگر نمی گوئید نمی دانم چرا او به من توجه ندارد یا کم توجه است ، شما اگر می خواهید او را به دست آورید باید به موفقیت هایی برسید ، پس تلاش کنید در حوزه های تحصیلی ،شغلی،مالی،ورزشی و بویژه هنری به موفقیت هایی برسید شما از نیروی عشق کمک بگیرید و حرکت کنید تا بلکه بتوانید توجه او را جلب کنید و حتی کار را به جایی برسانید که او از اینکه روزگاری از شما فاصله می گرفته پشیمان شود.پس با نیرویی که عشق به شما می دهد خود سازی را از همین امروز آغاز کنید. این انرژی را کانالیزه کنید و از عشق سکوی پرتاب بسازید. با  این تکنیک اگر به معشوقه خود نرسید به موفقیت که می رسید دقیقا در روانشناسی از این  فرایند به عنوان « والایش » یاد می شود .حالا بروید و در گوشه ای زانوی غم به بغل بگیرید و موسیقی سیاه گوش کنید تا ببینم به کجا می رسید!

4- اگر می خواهید از کسی که خوشتان آمده خواستگاری کنید حتما این کار را انجام دهید شما تا زمانی که از زبان خودش «نه» نشنوید خیالتان تخت نمی شود و دنبال کارتان نمی روید

 5- اگر همه کار ها را کرده اید اما هنوز درگیر افکار عاشقانه خود هستید به یک مشاور مراجعه کنید اما اگر با مشاوره هم مشکلتان حل نشد در آن صورت حتما باید به یک روانپزشک رجوع کنید و حتما دارو مصرف کنید. به هر حال اگر او به شما پاسخ نمی دهد باید قدرتمند بلند شوید و فراموشش کنید برای این که بتوانید او را سریع تر فراموش کنید:

۱-همین اکنون

هرچیزی را که از او در اختیار دارید بی رحمانه نابود کنید.

هرچیزی را که از او در اختیار دارید بی رحمانه نابود کنید. همه عکس های او را بردارید و یک کبریت نثارش کنید « می دانم جگر آدم کباب می شود » اما عاقلانه ترین کارهایی که می توانید انجام دهید همین کارهاست. وقتی که عکس حضرت آقا یا سرکار خانم را آتش می زنید به سوختن و دود شدنش خوب دقت کنید. ببینید که می سوزد دود می شود و به هوا می رود و در ذهن شما نیز برای همیشه محو می شود. موضوع دیگری که باید خدمت عشاق محترم عرض کنم این است که اگر از او نامه دارید همه را از سوراخ سنبه ها بیرون بکشید و به همین طریق نابودش کنید. تمام یادگاری ها، کتاب ها، هدایا یا خلاصه هر چیزی که او را برای شما تداعی می سازد نابود کنید اگر طلا یا سایر موارد قیمتی به شما داده است آنها را بفروشید یا به یکی از آشنایانتان بدهید.

 ٢ - قبلاً خدمتتان عرض کردم عاشقی درد بدی است. هرجا که می روید از او خاطره دارید. دقت کنید، پارک ها، سینماها، لابی هتل ها، رستورانها و احتمالاً کله پاچی هایی که باهم می رفتید دیگر نروید . مسیرتان را عوض کنید. مطمئن باشید آنزمان که با هم به کله پاچه ای می رفتید و شما با ناز به او می گفتید اوه من پاچه دوست ندارم به سر رسیده است. عزیز دلم این هم جزئی از زندگی است. در زندگی همه نوع حادثه ای ممکن است رخ بدهد مرگ عزیزان، آتش سوزی، سوختگی، تصادف، قطع عضو، دزدی، ورشکستگی و دهها حادثه دیگر , بروید و خدا را شکر کنید که عاشقانه اش نصیب شما شده است.

 ۳- هرگز او را مجسم نکنید، معمولاً ذهن عشاق محترم از مجسم کردن تصویر معشوقه لذت می برد و این کار را پی در پی تکرار می کنند، تکرار این تصویر سازی ها کار آنها را خراب تر می سازد جالب است بدانید که تصاویری که از طرف مقابل در ذهن مجسم می کنند چند تصویر بیشتر نیست و اغلب تصاویر تکراری هستند . شما باید تصاویر مذکور را شناسایی کرده و یاد بگیرید آنها را در ذهن خود به تصویر دیگری تبدیل نمائید. بین خواب و بیداری یا در وضعیت آلفا بهترین زمان است . این به خلاقیت خودتان بستگی دارد مثلاً ممکن است یکی از تصاویر این باشد: « او در حالی که درب ماشینش را می بندد با خنده به شما می گوید وایستا نرو.» شما این تصویر را سریعاً به دیوار اتاقتان نصب کنید مثل یک تابلو بعد در ذهنتان آن را به یک تابلو منظره مثل رودخانه و درخت تبدیل کنید وجزئی از تصویر شوید و در طول رودخانه حرکت کنید گل بچینید، آواز بخوانید، سیبی بکنید و گاز بزنید، و یکی از خطرناک ترین تصاویر ممکن است این باشد که شما تصور کنید با او ازدواج کرده اید، اکنون سر سفره عقد هستید و روی کله اتان دارند قند می سابانند مواظب باشید از این تصاویر در ذهن خود مجسم نکنید.

۴-

روی خصوصیات منفی او متمرکز شوید.

روی خصوصیات منفی او متمرکز شوید. « دست بردارید » بس کنید هی نگوئید نه او بهترین مرد دنیا بود او هیچ نقصی نداشت او یک مرد تمام و کمال بود. آخه دختر گلم مگر می شود؛در مورد کامل ترین مرد موجود در دنیا هم می توان فهرست طویلی از خصوصیات بد تهیه کرد. اشکالات او را برای خودتان بنویسید فهرست کنید ظاهری، لباس پوشیدن، رفتاری، اعتقادی، شغلی، خانوادگی و غیره روی تک تک ویژگی های بد او تمرکز کنید. بزرگشان کنید و اگر می خواهید اثر کند همین تصاویر را به جای تصاویر آن رودخانه که عرض کردم به دیوار اتاق خودتان نصب کنید. مثلاً ممکن است این آقا جورابش بسیار بدبو باشد، افسرده به نظر بیاید و معده اش هم غار و غور کند . معلوم نیست هدفش از زندگی چیست. از شکست دیگران لذت می برد و تا لنگ ظهر هم می خوابد. رفیق باز است و می گوید تنها عیبش این است که سیگار می کشد مطمئن باشید این آقا با این اوصاف نمی تواند شما را خوشبخت کند. فکر کنید در یک حادثه رانندگی له و لورده شده و پس از مرحمت مرده شور او را در گورستان به خاک سپرده اند، او مرده است او برای همیشه مرده است و هرگز باز نخواهد گشت. هر غلطی می خواهید بکنید بکنید! دوباره بلند شوید و زندگی اتان را آغاز کنید فردا دوباره خورشید طلوع خواهد کرد.

 بگذارید شخص دیگری با علاقه با شما در خیابان قدم بزند. بگذارید کسی با افتخار با شما در مهمانی ها حضور یابد. بگذارید شخص دیگری بی صبرانه در سر چهار راه منتظر دیدارتان باشد. بگذارید این بار کسی با اشتیاق دست هایتان را بگیرد، بگذارید شخص دیگری با نگاه عاشقانه وجودتان را گرم کند شما شایستگی اش را دارید . هنوز گلفروشی ها گل زنبق می فروشند. هنوز صندلی های خالی زیادی در رستورانها است. هنوز می تواند دست در دست شخص دلخواهی در پاساژهای طلا قدم زد و حلقه انتخاب کرد. شما سالهای زیادی در پیش رو دارید باز هم می شود عاشق شد بازهم می شود از زندگی لذت برد بازهم می شود در آغوش کسی احساس آرامش کرد. بلند شوید ، بلند شوید و عکس هایش را آتش بزنید. بازسازی ارتباط ممنوع !ممکن است

ارتباطتان را قطع کنید چند روز بدین منوال می گذرد اما دیری نمی پاید که قلقلکتان می شود و به سرتان می زند که گوشی را بردارید و به او زنگ بزنید نه نه دست بردارید این کار را نکنید ابداً دست به این کار نزنید

ارتباطتان را قطع کنید چند روز بدین منوال می گذرد اما دیری نمی پاید که قلقلکتان می شود و به سرتان می زند که گوشی را بردارید و به او زنگ بزنید نه نه دست بردارید این کار را نکنید ابداً دست به این کار نزنید   گفتم که او مرده است جسدش را از قبر در نیاورید، اگر به او زنگ بزنید. بعید نیست او با شما خوب صحبت کند و بعید نیست در جایی قراری بگذارید و داستان کافی شاپ و رستوران و لابی فلان هتل تکرار شود اما...اما می دانید ممکن است چه اتفاقی بیفتد؟! بیست سی درصد وجود شما با هم آشتی می کند و شما با این درصد روابطتان را ادامه می دهید. عقلتان می داند و به شما می گوید که همه چیز تمام شده است. اما دلتان به ارتباط ادامه می دهد وسوسه می شوید و به این ارتباط با تردید یا فقط به خاطر دلتان ادامه می دهید قسمت اعظم وجودتان از این معرکه بیرون است دنبال زندگی واقعی اتان می رود. جای دیگری ازدواج می کند. هم او و هم شما .بعید نیست شما با شخص دیگری ازدواج کنید و او هم با شخص دیگری! ولی شما هر دو به عنوان دو نفر متأهل یواشکی و با هزار اضطراب در گوشه ای از این شهر در زیر زمین یک کافی شاپ با یکدیگر قرار بگذارید و… و این سناریوی تلخی است که ممکن است در اثر بازسازی ارتباط شکل بگیرد و اینجاست که بمب ساعتی را همواره باخودتان حمل می کنید و مطمئن باشید دیر یا زود منفجر خواهد شد اگر چه از درون همیشه چیزی شما را عذاب می دهد. سی درصد وجودتان را نیز نثار ۷٠ درصد کنید و بروید از زندگی با همسرتان  لذت ببرید. برویدو مطمئن باشید بعد از این تونل سیاه و سفید جنگل پر از نور و گل و زیبایی در انتظار شماست داستان شما، داستان طبیعی همه زندگی هاست خودتان را سرزنش نکنید.

منبع:

 

http://www.armandavari.com/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: sara | تاريخ: سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |