عشق صورتی(روانشناسی وریلکسیشن)والپیپر های بینظیر


عشق صورتی(روانشناسی وریلکسیشن)والپیپر های بینظیر

خوشبختی وموفقیت از آن شماست آن را به خود ودیگران هدیه دهید..............


مدیریت شیفتگی

 

گاهی به نگاهی جرقه ای دروجودتان می افتد
گاهی به نگاهی جرقه ای دروجودتان می افتد ، گر می گیرید، تپش قلبتان را زیر پیراهنتان احساس می کنید وسر مست می شوید، اینجاست که جستجو برای تکرار اولین تجربه شیرین آغاز می شود ، می خواهم دوباره ببینمت !

وای بر زمانی که دیداری رخ ندهد ، سلولهای مغزی میز گردی به گستردگی یک جمجمه تشکیل می دهند و تصمیمات متخذه را اجرا می کنند، به صاحب خود می گویند نگران نباش صاحب من، نگران نباش؟ حالا که نمی توانی او را ببینی من خاطره اول را مدام برایت تکرار می کنم حالا که دیدار اول تکرار نمی شود خاطره اش را برای تو تکرار می کنم ، آن هم بار ها و بارها، وقت و بی وقت ، گاه و بی گاه، صبح و شام و... ، من او را در خیال برای تو می سازم و آن هم بسیار زیبا تر از خودش! و اینجاست که قصه شیفتگی کلید می خورد !

 ذهنیتی هست و عینیتی نیست،سایه ای سرو قدی هست و خودش پیدا نیست، خیالی هست ودیداری نیست! این

خیالات مکرر حاصلی جز عطش دیدار یار نخواهد داشت. و اینجاست که سلول های مغزی چون کار گرانی خستگی ناپذیر به تصویر سازی مشغول می شوند! در این مرحله بد جوری دلمان هوای دیدنش را می کند، می خواهیم ببینیمش به هر قیمتی!
خیالات مکرر حاصلی جز عطش دیدار یار نخواهد داشت. و اینجاست که سلول های مغزی چون کار گرانی خستگی ناپذیر به تصویر سازی مشغول می شوند! در این مرحله بد جوری دلمان هوای دیدنش را می کند، می خواهیم ببینیمش به هر قیمتی! و روز به روز این عطشناکی بیشتر و بیشتر می شود. خدای من چه اتفاقی افتاده است ؟

شما در این وضعیت دچار بیماری شیفتگی شده اید در وضعیت شیفتگی اتفاقات زیر رخ می دهد:

1. شما معشوقه خود را آنگونه که می خواهید می بینید ، نه آنگونه که هست. در شیفتگی در پس یک بازی روانی از طرف مقابل با دست خودتان بتی می سازید و در برابر آن کرنش می کنید. در ذهنتان از او خدایی می سازید و به پایش می افتید. فرشته ای می سازید و مسحورش می شوید!

 2. شما دچار کری و کوری روانی شده اید در چنین وضعیتی حرف هیچ کس را گوش نمی کنید ، ذهنتان همه نصایح را پس می زند ، دنیا می گوید این شخص به درد تو نمی خورد اما شما به آن ها زل می زنید و در دلتان به آن ها می خندید!

 3. کاملا دچار احساسات هستید ، عقلتان یخ زده است! سیستم جهت یابی اتان از کــــار افتاده است فقط می خواهید بروید فقط می خواهید بیاید! د ر دفـــــــــتر چه یادداشتتان  نوشته اید: « یا من برسم به یار ، یا یار به من!»

 4. یک فیلتر روانی در مغز شما شکل گرفته است و تنها به اطلاعات مربوط به معشوقه اجازه عبور می دهد و ابدا اطلاعات افراد دیگر اجازه ورود نخواهد داشت.

گو یی فرشته کوچکی بر لبه این فیلتر نشسته است و بر اطلاعاتی که مربوط به اوست گردی از طلا می پاشد!
گو یی فرشته کوچکی بر لبه این فیلتر نشسته است و بر اطلاعاتی که مربوط به اوست گردی از طلا می پاشد!

 5. بیوشیمی مغز شما تغییر یافته است ، در مغز شما هورمونها و آنزیم هایی بصورت مکرر ترشح شده است و این «تغییرات بیوکمیکال» احساس و روحیه شما را دگرگون ساخته است.

6. در شیفتگی شما اول علاقه مند می شوید و به دلیل علاقه مندی او را بسیار زیبا می بینید و این آشنایی در پس خود هیچ شناختی نخواهد داشت. دیر یا زود احساسات شما فرو کش می کند و آرام آرام قدرت بینایی خود را بدست می آورید.و دقیقا در چنین مرحله ای احساس پشیمانی می کنید! درخت گیلاسی را تصور کنید شما هر چه بیشتر به طرف مقابل علاقه مند می شوید مثل این است که آن درخت شکوفه هایش بیشتر می شود ، به سرعت این شکوفه ها بیشتر و بیشتر می شود و این درخت گیلاس زیبا تر و زیبا تر به نظر می آید ، زیبا یافتن آن موجب عطشناکی دیدار می شود . انگار انرژی های بی حد و حصری از ماورا در شما فرو می ریزد. شما با این انرژی می توانید تمام موانع ریز و درشت را کنار بزنید ،و او را به دست آورید! شما فقط می خواهید به دستش بیاورید.همین! بعید هم نیست به دست آورید و عاشقانه به تماشای آن درخت گیلاس پر شکوفه بنشینید. چند صباحی سر مست از این منظره زیبائید! اما دست روزگار بر تنه این درخت رویایی اتان ضربه می زند و شکوفه ها را آرام آرام بر زمین می ریزد‍! این شکوفه ها می ریزد و می ریزد و آن درخت روز به روز زشت تر و زشت تر می شود!

و اینک شما در گوشه باغ زندگی سرتان را بین دست هایتان می گیرید و بر درختی که هم اکنون چون چوبی خشک در مقابلتان خود نمایی می کند خیره می شوید و شاید هم نم اشکی از گوشه چشمانتان بر گونه هایتان غلط بخورد و اینجاست که دیگر دیر شده است ، خیلی دیر !!! اگر احساس می کنید

شما دچار بیماری شیفتگی شده اید
شما دچار بیماری شیفتگی شده اید می توانید  مقاله « درمان شیفتگی » را مطالعه نمائید.

منبع:

 

http://www.armandavari.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: sara | تاريخ: سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |