عشق صورتی(روانشناسی وریلکسیشن)والپیپر های بینظیر


عشق صورتی(روانشناسی وریلکسیشن)والپیپر های بینظیر

خوشبختی وموفقیت از آن شماست آن را به خود ودیگران هدیه دهید..............


راه وروش های زندگی هوشمندانه

 

1- با دقت لباس بپوشيد.

قبل از ترک منزل به سمت محل کار، زماني را صرف چک کردن شيوه  ي لباس پوشيدن خود کنيد و اطمينان حاصل کنيد که آيا لباس مناسب به تن کرده‌ايد يا خير. ممکن است بعضي‌ها بگويند که لباس براي آدم ارزش نمي‌آورد، اما به عقيده من کاملاً اشتباه است. دنياي کار و تجارت تا حد زيادي روي اين مساله مي‌چرخد. البته لازمه ي منظم بودن و انتخاب رنگ هاي هماهنگ هيچ گاه با لباس هاي گران قيمت و مد گرائي همراه نيست .

اگر مثل يک فرد موفق لباس بپوشيد، ديگران هم مثل يک فرد موفق با شما برخورد مي‌کنند پس در شيوه ي لباس پوشيدن‌تان تجديدنظر کنيد.

2- مثل برنده‌ها بينديشيد.

رفتار خود شخص نقش بزرگي در موفقيتش دارد. ديدگاه‌تان نبايد هيچ‌گاه مثل انسان‌هاي شکست خورده باشد. خوب است که پيشرفت‌ها و دستاوردهايي را که در راه آن‌ها تلاش مي‌کنيد، براي خود مجسم کنيد. هميشه نيمه ي پر ليوان را ببينيد. مردم هم هميشه از افراد موفق تبعيت مي‌کنند، نه منفي بافان.

3- جزيي از يک گروه باشيد.

موفقيت، اکثر اوقات يک کار گروهي است . يک گلزن در فوتبال ، هيچ‌وقت به تنهايي نمي‌تواند موفقيت کسب کند، با همکاري و مساعدت اعضاي مختلف يک گروه، موفقيت به دست مي‌آيد. اگر در يک گروه کار مي‌کنيد، تا جايي که مي‌توانيد مسووليت‌ها و کارهاي خود را به بهترين نحو ممکن انجام دهيد و از ديگران نيز همين انتظار را داشته باشيد. در اين حالت است که موفق خواهيد شد.

4- احساسات خود را به روشني بيان کنيد.

وقتي همه ي قدم‌ها را به دقت برداريد، تنها چيزي که ممکن است مانع رسيدن شما به موفقيت شود، مهارت‌هاي ارتباطي است، خود را در يک جلسه ي کاري تصور کنيد. رييس‌تان از شما نظرخواهي مي‌کند. شما دقيقاً مي‌‌دانيد که چه بايد بگوييد تا مشکل حل شود، اما در بيان آن عاجزيد. صدايتان و کلمات‌تان هيچ‌کدام ياريتان نمي‌کند. اين‌جاست که همه کم‌کم از شما دوري مي‌کنند. پس ياد گرفتن مهارت‌هاي ارتباطي يکي از اصول اوليه است.

5- هميشه نتيجه را در ذهن داشته باشيد.

هر کاري که انجام مي‌دهيم، قطعاً دليلي دارد و براي رسيدن به نتيجه‌اي مشخص است که همه اين کارها را انجام مي‌دهيم. در محل کار هم بايد همين‌طور باشد. هر کار ناخوشايندي را هم که مجبور به انجامش هستيد، با در نظر گرفتن نتيجه و هدف‌تان به دقت انجام دهيد.

6- منظم باشيد.

هنگام کار کردن روي يک پروژه، قدم به قدم همه ي مراحل را به دقت طي کنيد. براي کار خود طرح و برنامه داشته باشيد. اگر قسمتي از کار را نا ديده بگيريد، مطمئنا کارتان به نتيجه نخواهد رسيد.

منبع:

مجله موفقيت – با تغييروتلخيص


 



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت0:35---5 بهمن 1389
سلام.مطالب و عکس های قشنگی نو وبت داری.موفق باشی.به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: sara | تاريخ: دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |